Příprava pro budoucnost se zkapalněným propan-butanem:
LGT (technologie zkapalněného propan-butanu)

Zkapalněný propan-butan má již dlouho jméno díky vytápění a vaření. Směs propanu-butanu nyní triumfuje díky svým vlastnostem také na silnici. Zkapalněný plyn (Liquefied Petroleum Gas, zkráceně LPG) se chlubí výrazně lepší hodnotou LCA než benzín při spalování v zážehovém motoru: dosahuje přibližně o 10 % méně emisí CO2 a méně emisí oxidu uhelnatého, uhlovodíku a NO než u při spalování benzínu. Také cena propan-butanu jako paliva je nižší než u benzínu nebo nafty - v některých zemích je pokles nákladů ještě výraznější díky daňovým úlevám. 

S modelem Sprinter LGT ze všech těchto výhod můžete těžit - ale i z dalších. Konfigurace bi-fuel LGT Vám totiž umožňuje volit dle potřeby mezi pohonem na propan-butan nebo benzínem. Po krátkém zahřátí v benzínovém režimu můžete provozní režim změnit jediným stiskem tlačítka. To znamená, že můžete ujet až 450 km pouze na propan-butan – a bez jakýchkoli obav o bezpečnost.

Sprinter LGT
  • Alternativní pohon benzín a propan-butan (4-válcový motor na zkapalněný plyn / benzín M 271)
  • Až o 15 % méně emisí CO2 než u běžných zážehových motorů
  • Méně škodlivých emisí, prakticky žádné prachové a emisní částice
  • Možnost výrazného šetření paliva a nákladů
  • Dojezd v provozním režimu LPG až cca. 450 km
  • Rozšířená síť čerpacích stanic
  • Žádné omezení nosnosti díky plynovým nádržím pod podlahou
  • Pouze minimální ztráta užitečného zatížení